Inhoudsopgave
1. Ik heb een klacht; wat moet ik doen?
2. Ik stuur een mail; wat zet ik in het bericht?
3. Kan mijn artikel gerepareerd worden?
4. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
1. Ik heb een klacht; wat moet ik doen?
Wat vervelend om te horen! We denken met je mee en lossen graag klachten op! Als je in de gelegenheid bent kom dan gerust langs in de winkel of neem contact met ons op. Je kunt ook altijd een mail met de klacht sturen naar shop@marlemode.nl. Het helpt vaak om een foto van je klacht mee te sturen.
2. Ik stuur een mail; wat zet ik in het bericht?
Vermeld in ieder geval je naam en een uitleg van de klacht. Het helpt om de volgende gegevens mee te sturen:
· Bestelnummer of kassabon
· Eventueel artikelnummer
· Indien mogelijk foto’s
· Vertel ons gerust wat je verwacht of van ons wil, zo kunnen we onze oplossing beter afstemmen met je.
3. Kan mijn artikel gerepareerd worden?
Wij zijn een groot voorstander van repareren. Is je item kapot of heeft het extra aandacht nodig? Neem dan contact op met ons via shop@marlemode.nl. Wij gaan samen op zoek naar een passende oplossing.
5. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra de klacht bij ons binnengekomen nemen we contact met je op. Als blijkt dat de klacht gegrond is dan ontvang je binnen 14 dagen nadat wij de retour hebben ontvangen het geld terug.